blixtgordon

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Emma Björklund - 15 maj 2010 18:35

I onsdags kväll åkte vi ut till Harö. Vi har hunnit med massa kul. Vi har varit och kollat på söta små lamm! Min syster och hennes döttrar, mamma, pappa, jag och Magnusv åkte och hälsade på min farbror som precis fått 36 lamm :) Mycket söta var dom.

Vi har också varit och tittat på en Vit herdehund, min mamma funderar på en ny hund, och en ny ras! Spännande va?

I fredags var vi i Lohärad och gick anlagsprov med Yoshi och Lotus. Båda klarade av det galant! Men jag måste skryta lite och citera domaren: "Den här vallhunden är den mest spårsäkra hunden jag har haft i år! Han gick inte en centimenter från spåret nån gång!". Haha, härligt va? Magnus och jag blev mycket stolta över vår lilla Aussie.

Idag har vi tagit det ganska lungt, innan vi åkte hem igen var vi ute på en långprommenad där Lotus fick leka massor i vattnet. Nu är han duschad och klar inför morgondagen och ligger och sover i skuggan på balkongen.. Mysigt..



Tuva-Lisa och Klara klappar ett av lammen

Lotus och Siwan






Full fart!

Ovido - Quiz & Flashcards