blixtgordon

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emma Björklund - 8 april 2010 22:09

Idag har vi varit på RBK igen. Och tränat! Idag har vi tränat på ligg, platsliggning och liggande under gång. Sen blev det lite hopp över hinder också ;)


Jag tröttnar aldrig på att ta bilder på Lotus när han springer!


Platsliggning är helt okej, man får massor av beröm OCH godis!

Av Emma Björklund - 8 april 2010 09:17

Igår var jag hundvakt till Yoshi och Kajsa. Vi fick skjuss till RBK av Magnus för att träna lite.

Det gick jätte bra! Lotus är så duktig. Just nu tränar vi liggande under gång och ställande. Vi tränar också mycket på platsliggningen, just nu så lägger jag honom och cirklar runt honom i större och större cirklar. Jag berömmer honom emellanåt med godis mellan framtassarna. Det fungerar jätte bra.

I tisdags klippte jag Tesswyn, tyckte att det skulle vara lite roligt med "före & efter" bilder!


Full fart!

Ovido - Quiz & Flashcards